Kurser - Hvorfor 2J?
Telefonen er det mest virkningsfulde redskab til Direct Marketing, dataindsamling, mødebooking og salg. 2J har siden 2001 udbudt telekommunikation af høj kvalitet og har på baggrund af egen erfaring inden for området udviklet kurser i god telekommunikation. Kurset giver en bred forståelse for de mest essentielle værktøjer til brug for enhver, der anvender telekommunikation i sit arbejde. Kurset tilrettelægges ud fra den aktuelle udfordring afdelingen eller virksomheden står overfor. Med udgangspunkt i det fastlagte behov vil vi søge at optimere på såvel arbejdsgange og rammeforståelse som argumentationsanvendelse og frasering. Samtidig fokuserer vi på at lære kursusdeltagere at omsætte egenskaber ved deres virksomheds produkter til fordele og udbytte. Alle, der benytter telefonen og har kontakt til virksomhedens interessenter, kan drage nytte af kurset. Det være sig salgsafdelingen, kundeservice, receptionen, indkøbsfunktionen m.m.
Virksomhedens udbytte
Intensiviteten i kurset, samt samspillet mellem teori, praksis og relevante øvelser sætter medarbejderne i stand til at afprøve det indlærte, og derved med det samme inkorporere det bedre i deres hverdag. Hvad enten fokus ligger på salg, service eller andet kan du forvente at dine medarbejdere vil få en mere professionel og velprioriteret tilgang til indgående, såvel som udgående kald.