Kurser - Hvorfor 2J?

Kurser - Hvorfor 2J?

Telefonen er det mest virkningsfulde redskab til Direct Marketing, dataindsamling, mødebooking og salg. 2J har siden 2001 udbudt telekommunikation af høj kvalitet og har på baggrund af egen erfaring inden for området udviklet kurser i god telekommunikation. Kurset giver en bred forståelse for de mest essentielle værktøjer til brug for enhver, der anvender telekommunikation i sit arbejde. Kurset tilrettelægges ud fra den aktuelle udfordring afdelingen eller virksomheden står overfor. Med udgangspunkt i det fastlagte behov vil vi søge at optimere på såvel arbejdsgange og rammeforståelse som argumentationsanvendelse og frasering. Samtidig fokuserer vi på at lære kursusdeltagere at omsætte egenskaber ved deres virksomheds produkter til fordele og udbytte. Alle, der benytter telefonen og har kontakt til virksomhedens interessenter, kan drage nytte af kurset. Det være sig salgsafdelingen, kundeservice, receptionen, indkøbsfunktionen m.m.

Virksomhedens udbytte

Intensiviteten i kurset, samt samspillet mellem teori, praksis og relevante øvelser sætter medarbejderne i stand til at afprøve det indlærte, og derved med det samme inkorporere det bedre i deres hverdag. Hvad enten fokus ligger på salg, service eller andet kan du forvente at dine medarbejdere vil få en mere professionel og velprioriteret tilgang til indgående, såvel som udgående kald.

Kursusformål

Deltagerne lærer at planlægge, udføre, opbygge og afslutte samtaler ud fra relevante teorier og afprøvet praksis. Målet med kurset er at udstyre deltagerne med de fornødne færdigheder til at svare på følgende spørgsmål indenfor fem kategorier:

-
Strategi: hvordan forbereder man sig på en samtale?

-
Struktur: hvordan styrer man en samtale på en behagelig måde?

-
Retorik: hvordan kan man bruge ord og argumenter til at fastholde og overbevise et kundeemne?

-Dynamisk tale
: hvordan kan man anvende frasering således, at de talte ord bliver kommunikeret på en dynamisk måde?

-Forhandling
: hvordan identificerer og udnytter man de forhandlingsmuligheder, der opstår i løbet af en samtale?

Trianglen 2 | 2100 København | ​​​​35 43 73 76 | info@2jmc.dk | CVR:26137764