Telemarketing og dets negative konnotationer
Telemarketing er forbundet med mange stigmata, og ofte er ordet i sig selv nok til at sætte en rynke i panden på selv det mest tålmodige menneske. Telemarketing forbindes med opkaldet, der finder sted, mens aftenmaden skal på bordet – med unge manuskriptbundne mennesker, der ikke forstår at tidspunktet bare ikke er rigtigt, og at man desuden overhovedet ikke er interesseret.
Virksomheder er ofte nervøse for at bruge telemarketing, da de ikke ønsker, at deres navn skal forbindes med disse negative konnotationer.
Samarbejde med 2J
2J arbejder med en virksomhedsmodel, der gør op med de dårlige erfaringer, folk har med telemarketing. Vi ansætter voksne mennesker til specifikke opgaver, som passer til deres måde at arbejde på. Det vil sige, at det altid er den samme person eller de samme personer, der repræsenterer din virksomhed, ligesom du også altid har en kontaktperson, der kan fortælle dig om de erfaringer, vi har gjort os i forhold til din opgave.