Ved hjælp af 2Js analyser får vores kunder indsigt i deres marked, deres målgruppe, deres nuværende medlemmer eller kunders tilfredshed med organisationen og dens ydelser eller produkter, deres konkurrenter, deres priser og meget andet.
Vi udfører bl.a.:
- Tilfredshedsundersøgelser
Tilfredshedsundersøgelser kan bruges i forhold til eksisterende kunder, medlemmer, medarbejdere eller brugere. Når en organisation bruger tid på at undersøge tilfredsheden omkring deres ydelser, produkter eller arbejdspladsens vilkår, viser den de mennesker, der deltager i tilfredshedsundersøgelsen, at den værdsætter dem og deres mening. En tilfredshedsundersøgelse indsamler viden om, hvad I gør godt, hvad I kunne gøre bedre og hvordan, det kunne gøres bedre. På den måde skaber undersøgelsen baggrund for den udvikling, der er brug for i virksomheden. Samtidig kan undersøgelsen bruges til at nå ud til de mennesker, som I burde, men ikke har fået tid til at tage kontakt til.
-Markedsundersøgelser
2J kan hjælpe jer med at teste jeres idé for at få indblik i, hvordan der tages imod den i samfundet, og hvem det er, der kan tænkes at købe jeres produkt eller gøre brug af jeres services. En markedsanalyse kan også hjælpe jer med at sætte priser på jeres ydelser eller produkter.